In 2014 verwacht TAP Portugal met 5% te groeien, voornamelijk als gevolg van de aankoop van zes vliegtuigen en de lancering van tien nieuwe bestemmingen. (meer…)
De vroegboekactie van Sunny Cars is dit jaar nog succesvoller dan vorig jaar. Vergeleken met dezelfde periode vorig jaar heeft de autoverhuurbemiddelaar ruim een kwart meer vroegboekingen voor de zomervakantie genoteerd. De actie loopt nog tot het eind van de maand. (meer…)
De vernieuwende reisorganisatie Travel Smart gaat vandaag online en pakt meteen stevig uit met een leuke wedstrijd. Laat in de virtuele ballonnenrace online een ballon op en maak kans op een verre reis. (meer…)
De Expedia groep breidt haar activiteiten verder uit in Amsterdam. Er komen circa 120 nieuwe medewerkers in het nieuwe kantoor in de Gouden Bocht in Amsterdam, dat in het eerste kwartaal van 2014 wordt geopend. Ook het huidige marktmanagementteam van de Expedia groep, in 2004 opgericht om activiteiten in Amsterdam op te zetten, verhuist naar de nieuwe locatie. (meer…)
Mensen die lange vluchten maken, hebben vrijwel altijd last van een jetlag. Ook slapen ze over het algemeen maar weinig, zo blijkt uit de British Airways Jetlag Survey die onder Nederlandse gebruikers van Facebook is uitgevoerd.
(meer…)
Januari en februari worden gezien als de piekmaanden om een vakantie te boeken, maar is haastige spoed wel goed? Ticketvergelijker Skyscanner keek naar de populairste bestemmingen van de Nederlandse vakantieganger en ontdekte dat januari niet altijd het beste moment om te boeken is.
(meer…)
Etihad, Boeing, raffinagemaatschappij Takreer, oliemaatschappij Total en het Masdar Instituut voor Wetenschap en Technologie gaan in de Verenigde Arabische Emiraten samen onderzoek doen naar de mogelijkheden voor vliegen op biobrandstof.
(meer…)
Het vinden van een reis naar onontdekte plekjes met onvergetelijke activiteiten vergt tijd. De consument koopt steeds meer online en wil het ook steeds sneller en gemakkelijker regelen. Maar waarom kan dat niet als het gaat om een verre reis? Het nieuwe online reislabel Travel Tweaker biedt als eerste reisorganisatie de oplossing: een innovatief concept waarbij je online een reisroute kiest en die zelf naar wens aanpast. ‘Tweaken’ noemen we dat. (meer…)
Op 5 oktober 2012 vertrekt de MSC Splendida vanuit Civitavecchia (Rome) voor een Middellandse zee cruise met een sportieve twist. Tijdens stops in Barcelona, Tunis, Valletta, Messina en Rome kunnen fietsliefhebbers op hun rijwiel stappen en hoofdsteden, cultuurschatten en prachtige landschappen ontdekken op eigen spierkracht. De thema cruise biedt verschillende fietsroutes met een variërende moeilijkheidsgraad. (meer…)
Speciaal voor kinderen heeft MSC Cruises een aantal fijne kinderconcepten aan haar cruises toegevoegd: 2 verschillende 'happy diners' voor de kleintjes. Een ontspannend diner voor het hele gezin!
(meer…)
Beheer toestemming
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.