MSC Cruises lanceert virtuele tool

Geplaatst door Redactie op 30 april 2015 om 14:34 in de categorie Vervoer

VR1MSC Cruises en Samsung hebben een innovatieve tool ontwikkeld die volledig meeslepende virtual reality tours van de schepen van MSC Cruises creëert. Na de lancering op Expo 2015 vrijdag 1 mei stelt MSC Cruises de nieuwe, innovatieve technologie beschikbaar  voor Europese top reisbureaupartners als een krachtig hulpmiddel om klanten de MSC Cruises-ervaring al te laten beleven op het moment dat zij interesse tonen in een cruise.

Op basis van de Samsung’s Gear VR koptelefoons en een speciaal gebouwde software applicatie, worden potentiële cruisers door vele hoogtepunten van een MSC Cruises ervaring meegenomen- voordat zij voet zetten aan boord. Het project is een voorbeeld van MSC Cruises’ consistente dubbele focus op technologische innovatie en partnerschappen met eersteklas merken.

Aroma’s bijna ruiken

Tijdens deze ervaring kunnen gebruikers door zes kerngebieden van het schip “lopen” met inbegrip van hutten, zwembaden en restaurants. Ze kunnen zelfs plaats nemen in het theater van het schip en kijken naar een van de vele spectaculaire shows. Daarnaast brengt de 360° zintuiglijke technologie de gebruiker in aanraking met de verrukkelijke aroma’s die de atmosfeer van een MSC Cruises restaurant vullen, zoals vers fruit, rozemarijn en basilicum, vers gebakken brood of chocolade.

Deze ambitieuze stap voorwaarts zal voor de miljoenen verwachte bezoekers op Expo 2015 worden tentoongesteld. Expo 2015 vindt plaats tussen 1 mei en 31 oktober 2015 in Milaan. De MSC Cruises’ stand, gelegen op H24 – Stand 139 – op de Expo 2015 is voorzien van een reeks van virtuele ervaringen die een virtuele toer door het schip mogelijk maakt en de kijker onderdompelt in een oogverblindende, realistische ervaring.

Boek je MSC Cruise bij

Andere ervaringen die nog in ontwikkeling zijn omvatten virtuele tours van de schepen van MSC Cruises, die nog gebouwd worden. Dit zijn de MSC Meraviglia en de MSC Seaside. De MSC Meraviglia is een uiterst veelzijdig schip die in iedere haven kan aanmeren. In 2017 wordt het schip in de vaart genomen en heeft drie thuishavens: Genua, Marseille en Barcelona. De MSC Seaside vaart het gehele jaar door van Miami naar het Caribisch gebied vanaf de winter in 2017 en is een paradijs voor iedere zonaanbidder.

Zowel Samsung en Expo 2015, als MSC Cruises partners met meerdere wereldwijde merken, die zeer bekend zijn voor excellentie in hun vakgebied. Restaurant merk Eataly voegt een sublieme kwaliteit van Italiaanse gerechten toe aan het aanbod van de vloot op basis van uitzonderlijke ingrediënten om rijkelijk te dineren. Samenwerkingen met Chicco en de Lego Group zijn genesteld in het streven van de onderneming om onvergetelijke vakanties voor kinderen en gezinnen te creëren.

Meer cruisenieuws, cruise-ervaringen en cruisetips op decruisegids

MSC Cruises lanceert virtuele tool
5 (100%) 1 vote

Comments are closed.