
Touroparator TUI heeft met een met de nodige zelfspot gereageerd op de toekenning van de Loden Leeuw.
Een reclamespot van de reisorganisatie werd maandag 14 december in het televisieprogramma Radar uitgeroepen tot irritantste commercial van 2015. Marketing directeur Frans Leenaars nam de ‘prijs’ in ontvangst uit handen van presentatrice Antoinette Hersenberg. In het filmpje werd de leeuw direct op vakantie gestuurd.
Mis geen bericht. Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief of volg ons op Facebook en Instagram.
Aanmelden voor de nieuwsbrief kan ook door een mail te sturen naar redactie@reisprofs.nl met in de onderwerpsregel van je mail ‘Aanmelden nieuwsbrief’. We voegen je dan direct toe aan onze mailinglijst.
Tips en suggesties voor een artikel? Stuur een mail naar redactie@reisprofs.nl.
Reageren kan onder dit artikel.
Nico van Dijk is reisjournalist sinds 2003. Hij is gespecialiseerd in wintersport en cruises.