
Toerisme Flevoland is in samenwerking met 10 toeristische partners een online zomercampagne gestart. Doel is extra dagbezoek naar Flevoland te genereren. Uitnodigende promotiefilmpjes laten potentiële bezoekers zien wat Flevoland deze zomer te bieden heeft.
Waarom een zomercampagne?
Toeristisch Flevoland gaat een drukke zomer tegemoet. Uit een rondgang van Toerisme Flevoland bij toeristische overnachtingslocaties blijkt dat er een goede bezetting is met vooral Nederlandse- en Duitse gasten. Maar er is zeker nog ruimte voor extra dagbezoekers naar Flevoland.
Insteek
De campagne richt zich op bezoekers die verblijven op overnachtingslocaties buiten Flevoland én op inwoners buiten Flevoland die niet op vakantie gaan. Zij worden door de promotiefilmpjes enthousiast gemaakt Flevoland te bezoeken. De filmpjes gericht op de thema’s natuur/water en attracties, worden gedurende de hele zomervakantie verspreid via Facebook, Youtube en Programattic video ads (bv. uitzendinggemist.nl).
Partners
In de campagne werkt Toerisme Flevoland samen met de volgende aanbieders van dag-uitjes verspreid over Flevoland: Walibi Holland, Erfgoedpark Batavialand, De Orchideeën Hoeve, Luchtvaart-Themapark Aviodrome, Fun Forest Almere, Netl de Wildste Tuin, De Randmeren Zeilschool & Bootverhuur, Flevonice sports & funpark, Eemhof Watersport & Beachclub en Staatsbosbeheer Flevoland.
Kijk voor meer informatie en de promotiefilmpjes op toerismeflevoland.nl/zomercampagne
Mis geen bericht. Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief of volg ons op Facebook en Instagram.
Aanmelden voor de nieuwsbrief kan ook door een mail te sturen naar redactie@reisprofs.nl met in de onderwerpsregel van je mail ‘Aanmelden nieuwsbrief’. We voegen je dan direct toe aan onze mailinglijst.
Tips en suggesties voor een artikel? Stuur een mail naar redactie@reisprofs.nl.
Reageren kan onder dit artikel.
Nico van Dijk is reisjournalist sinds 2003. Hij is gespecialiseerd in wintersport en cruises.