Shadow

Interhome onder dak bij Tourism Consultancy

Interhome vakantiehuis IerlandVakantiehuizen aanbieder Interhome gaat per direct intensief samenwerken met PR-bureau Tourism Consultancy uit Amsterdam. Tourism Consultancy is aanspreekpunt voor reisjournalisten en verantwoordelijk voor alle persreizen, die Interhome in 2015 organiseert. Het Zwitserse Interhome biedt met 34.000 huizen op 31 bestemmingen naar eigen zeggen het grootste aanbod van particuliere vakantiewoningen in Europa.

‘Ons lokale PR-beleid past beter bij de markt’ zegt Stijn Jansen, commercieel manager Interhome. ‘Voorheen liepen de perscontacten via Zwitserland. Een lokale benadering vereenvoudigt het contact en we bouwen een sterke band op met onze relaties. Bovendien is een PR-benadering vóór en dóór Nederlanders effectiever. Het medianetwerk van Tourism Consultancy, in combinatie met de kennis die het heeft van onze bedrijfscultuur, past daar perfect in.’

Het aanbod van vakantiehuizen is groot op de Nederlandse markt, dus hoe onderscheidt Interhome zich daarin? Jeroen van Wilgen, managing partner bij Tourism Consultancy: ‘wat ik bijzonder vind, is dat hun portfolio bestaat uit huizen met een capaciteit van 2 tot maar liefst 45 personen. Het bedrijf bestaat al sinds 1965. Als echte Zwitsers doen ze alles met grote precisie en toewijding. Met 200 servicekantoren op de diverse bestemmingen biedt Interhome ook lokaal topservice.’

Tourism Consultancy neemt de PR-activiteiten integraal op zich.

4.7/5 - (3 stemmen)

Inschrijven gratis nieuwsbrief

Privacy *