Brand USA paviljoen op Vakantiesalon Brussel

Geplaatst door Redactie op 3 februari 2014 om 14:47 in de categorie Beurzen en evenementen

brandusaHet Brand USA paviljoen is na een succesvolle Vakantiebeurs in Utrecht klaar voor de 56ste editie van het Vakantiesalon in Brussel.  Net als voorgaande jaren zijn ook de autoverhuurder Alamo en de luchtvaartmaatschappij Air Berlin weer van de partij.

Amerika blijft populair
Dat Amerika nog steeds een ongekend populaire vakantiebestemming is in de Benelux bleek al uit de interesse van consumenten tijdens de Vakantiebeurs. Met name steden die minder voor de hand liggen, zoals bijvoorbeeld Chicago en Minneapolis, zijn erg in populariteit gegroeid. Na een lichte dip in de eerste maanden laten ook de cijfers van het eerste halfjaar van 2013 een stijging in het aantal bezoekers zien. Amerika ontving in het tweede kwartaal van 2013 maar liefst 8.1% meer bezoekers vanuit de Benelux dan het jaar ervoor. Ondanks de negatieve economische berichten is de Benelux nog altijd een enorm belangrijke markt voor Amerika. De Benelux staat namelijk in de top 15 van bestemmingen die toeristisch gezien van belang zijn voor de Verenigde Staten.

Het Vakantiesalon (of Salon des Vacances) vindt van 6 februari t/m 10 februari plaats in Brussels Expo en is dagelijks geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Kom naar stands 7140 en 7141 in Paleis 7 en maak kennis met de unieke mix van bestemmingen als Florida Keys, Choose Chicago, Mississippi & Tennessee, Wild West USA (de staten Idaho, Montana, South Dakota en Wyoming) en Kissimmee.

Brand USA paviljoen op Vakantiesalon Brussel
Waardeer dit artikel

Sharing is caring!

Comments are closed.