Shadow

Amsterdam Marketing en Inholland bundelen krachten

Stichting Amsterdam Marketing, de citymarketingorganisatie van Metropool Amsterdam, en de Toeristisch Management opleiding (HTRO) van Hogeschool Inholland gaan een nieuw samenwerkingsverband aan.

De samenwerkingsovereenkomst werd woensdag 11 juni ondertekend door Peter Stam (links op de foto) en Frans van der Avert in het kantoor van Amsterdam Marketing.
De samenwerkingsovereenkomst werd woensdag 11 juni ondertekend door Peter Stam (links op de foto) en Frans van der Avert in het kantoor van Amsterdam Marketing.

Het samenwerkingsverband richt zich op het opleiden van toeristische professionals voor Metropool Amsterdam. Door kennis en ervaring van beide partijen te bundelen, zullen geselecteerde studenten van de opleiding kennismaken met het uitgebreide product van Metropool Amsterdam en de citymarketing van Amsterdam.

Studenten volgen zowel bij Inholland als op locatie speciale en aanvullende colleges die verzorgd worden door medewerkers en specialisten van beide organisaties. Naast de theoretische component is er veel aandacht voor elementen uit de praktijk. Studenten zullen hun stage en afstudeeronderzoek bij Amsterdam Marketing of een van haar partners uitvoeren.

Waardeer dit artikel post

Inschrijven gratis nieuwsbrief

Privacy *