Shadow

Zomercampagne Center Parcs met Police Academy-acteur

Center Parcs Marina de Eemhof

Center Parcs is een pan-Europese campagne gestart om het brede aanbod van hun vakantieparken onder de aandacht te brengen bij een nieuwe doelgroep. Daarvoor is de hulp ingeroepen van Michael Winslow, bekend uit de Police Academy films.

Bezoekers van de actiesite ‘Sounds Like A Plan’ worden aangemoedigd om hun perfecte zomervakantie samen te stellen uit het enorme aanbod activiteiten van Center Parcs. Of de bezoeker nu interesse heeft in een laagdrempelig spelletje midgetgolf of van plan is voor het eerst te gaan wakeboarden.

Uit de selectie kunnen duizenden unieke video’s worden gegenereerd die Michael Winslow – bekend als ‘the man of 10.000 sound effects’ – op geheel eigen wijze van geluid voorziet. Door het delen van hun unieke vakantieplan-video maken bezoekers kans op een gratis verblijf voor 4 personen.

Generational Marketing

De campagne mikt op jonge gezinnen en dertigers voor wie Center Parcs nog niet tot de vakantieoverwegingen behoort. Wel is een groot deel van deze doelgroep opgegroeid met de inmiddels klassieke Police Academy films. De campagne wordt uitgerold in Nederland, België, Frankrijk en Duitsland.

Waardeer dit artikel post

Inschrijven gratis nieuwsbrief

Privacy *