VisitDenmark, de officiële toerismeorganisatie van Denemarken, is onlangs gestart met een partnerprogramma voor touroperators en reisaanbieders.Naast het bieden van informatie en inspiratie over vakantieland Denemarken, is het doel om deze doelgroepen te voorzien van de nodige content en tools voor gebruik in hun communicatie met klanten.
Speciale webpagina met toolbox en nieuwsbrief
Mette Carlsen, projectleider bij VisitDenmark: “We merken steeds meer dat onze Nederlandse partners dynamische content nodig hebben, onder andere voor hun communicatie via social media. Als VisitDenmark bieden wij graag een platform met praktische handvaten, informatie en inspiratie.”
Het partnerprogramma bevat allereerst een speciale webpagina: visitdenmark.nl/reisbranche. Hier vindt men onder andere een toolbox met tekst en beeld voor de primaire consumentdoelgroepen, inspirerende thema’s en teksten, recente overnachtingscijfers van Nederlanders in Denemarken, het product manual en leuke weetjes over vakantieland Denemarken.
Tevens zal er zes keer per jaar een nieuwsbrief worden verstuurd met het laatste toeristische nieuws uit het Deense eilandenrijk. Touroperators en reisaanbieders kunnen zich hiervoor aanmelden via de site. Het is de bedoeling om in de toekomst binnen het partnerprogramma ook famtrips naar Denemarken te organiseren.
Mis geen bericht. Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief of volg ons op Facebook en Instagram.
Aanmelden voor de nieuwsbrief kan ook door een mail te sturen naar redactie@reisprofs.nl met in de onderwerpsregel van je mail ‘Aanmelden nieuwsbrief’. We voegen je dan direct toe aan onze mailinglijst.
Tips en suggesties voor een artikel? Stuur een mail naar redactie@reisprofs.nl.
Reageren kan onder dit artikel.
Nico van Dijk is reisjournalist sinds 2003. Hij is gespecialiseerd in wintersport en cruises.