Unieke actie voor Tourism Boards tijdens Vakantiebeurs

Geplaatst door Redactie op 6 januari 2014 om 13:59 in de categorie Algemeen nieuws
 Tourism Boards die zich richten op de Nederlandse markt kunnen vanaf maandag 6 januari een Outdoor campagne winnen via een speciaal daarvoor gelanceerde website. Clear Channel Hillenaar en Tourism Marketing Concepts – Travel PR Benelux bieden deze  mogelijkheid aan.  
Op www.winthiscampaign.com kan elke aan de Vakantiebeurs deelnemende Tourism Board zich hiervoor inschrijven vanaf maandag 6 januari 12.00 uur tot dinsdag 14 januari 12.00 uur. De prijs bestaat uit een Billboard netwerk rond de Vakantiebeurs in Utrecht, een Billboard netwerk in Amsterdam en een enorme Reclamemast langs de nieuwe snelweg A5. De prijs heeft een bruto mediawaarde van ruim € 35.000,-.
De winactie is uitsluitend bestemd voor Tourism Boards en je moet standhouder zijn tijdens de Vakantiebeurs in Utrecht (14 januari – 19 januari). Tevens wordt direct gevraagd om het aanleveren van een digitaal drukbestand voor zowel de Billboards als Reclamemast. De specificaties hiervan staan vermeld op de website.   De winnaar wordt bekend gemaakt tijdens de Vakantiebeurs Vakdag op 14 januari om 14.30 uur op stand 07 C108 (op het VAAR-plein).
Waarom alleen toegankelijk voor Tourism Boards? Marleen Gras van Clear Channel Hillenaar: “Het doel van deze winactie is de doelgroep bewuster maken van de kracht van Buitenreclame, evenals de flexibiliteit en daadkracht: de winnende campagne zal de volgende dag, woensdag 15 januari, al op de Billboards te zien zijn! De campagne op de Reclamemast zal vanaf donderdag 16 januari zichtbaar zijn.”
Teun Kees van Tourism Marketing Concepts: “De grotere reisorganisaties zetten regelmatig Outdoor reclame in terwijl dat bij Tourism Boards nog niet altijd vanzelfsprekend is. Zonde, het is een mooi publiek medium dat heel selectief ingezet kan worden en een groot bereik genereert. Onderzoek wijst uit dat je bijvoorbeeld met online advertising tegen een maximum bereik aanloopt dat je alleen kan passeren door andere media zoals Outdoor in te zetten. Daar willen we de overheidsorganisaties over informeren: Outdoor kan heel goed als onderdeel van een gedegen communicatieplan.
Unieke actie voor Tourism Boards tijdens Vakantiebeurs
Waardeer dit artikel

Sharing is caring!

Comments are closed.