Landal GreenParks is één van de tien genomineerde bedrijven in de jaarlijkse verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland.

Samen met de ANWB, CoolBlue, EMTÉ Supermarkten, Gall & Gall, ICI Paris, Jan Linders, KLM, Rituals en Simyo maakt Landal als enige bedrijf uit de gastvrijheidsbranche deel uit van de Top 10. Op 21 april wordt bekend wie het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland wordt.
“Uiteraard vinden we het fantastisch om ook dit jaar bij de top van de Klantvriendelijkste Bedrijven te behoren; het is een geweldig compliment voor al onze medewerkers, die elke dag klaar staan om de verwachtingen van onze gasten te overtreffen,” aldus Erik van Essen, commercieel directeur van Landal GreenParks.
Klantvriendelijkste bedrijf van Nederland
Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland vindt sinds 2007 jaarlijks plaats en is een initiatief van SAMR (SmartAgent MarketResponse) en Beeckestijn Business School. Aan de verkiezing van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland gaat een online onderzoek onder Nederlandse consumenten vooraf. In 2015 zijn er ruim 46.000 waarnemingen opgehaald. Het onderzoek is in 2015 voor het eerst continu uitgevoerd, waardoor er meer waarnemingen zijn opgehaald en meer bedrijven de ondergrens van 100 waarnemingen hebben gehaald. Op het jaar 2014 na heeft Landal in alle verkiezingen een plaats in de top 10 bemachtigd.
Mis geen bericht. Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief of volg ons op Facebook en Instagram.
Aanmelden voor de nieuwsbrief kan ook door een mail te sturen naar redactie@reisprofs.nl met in de onderwerpsregel van je mail ‘Aanmelden nieuwsbrief’. We voegen je dan direct toe aan onze mailinglijst.
Tips en suggesties voor een artikel? Stuur een mail naar redactie@reisprofs.nl.
Reageren kan onder dit artikel.
Nico van Dijk is reisjournalist sinds 2003. Hij is gespecialiseerd in wintersport en cruises.