Shadow

Duiksportbedrijven laten veel marktpotentieel onbenut

hiswa vlagDuiksportbedrijven laten veel kansen liggen als het gaat om het bereiken van (nieuwe) duikers. Mensen die bijvoorbeeld op duikvakantie in het buitenland zijn geweest, weten eenmaal terug in Nederland, slecht de weg te vinden naar een kwaliteitsbedrijf in de duiksport.  Een groot media-offensief van bedrijven die zijn aangesloten bij de afdeling Duiksport van HISWA Vereniging – de brancheorganisatie van de (onder)watersportindustrie – moet daar een einde aan maken.Aangesloten duiksportbedrijven verschijnen een jaar lang op unieke wijze in de spotlights. Via de mediakanalen van de Duikersgids, het maandblad Duiken, de beurs Duikvaker en enkele websites moet tachtig procent van alle bestaande en nieuwe duikers bereikt en geënthousiasmeerd worden. HISWA Duiksport wil met dit brede media-offensief de aangesloten HISWA-leden beter zichtbaar maken onder duikers. Duikers die kiezen voor veiligheid, service en kwaliteit moeten bij een HISWA Duiksportbedrijf zijn. Of het nu gaat om het volgen van een duikopleiding, het aanschaffen van een duikuitrusting of het onderhouden van duikmateriaal.

Lancering op Duikvaker

De officiële aftrap van de campagne vindt plaats op 1 februari 2014 tijdens de opening van Duikvaker 2014, de beurs voor de duiksport in Expo Houten. De grondleggers van de duiksportindustrie in Nederland geven daar het startschot voor deze mediacampagne. Advertenties, banners, websites, nieuwsbrieven, apps en social media maken onder andere deel uit van de mediacampagne. De Duikvaker wordt 1 en 2 februari gehouden in Houten.

Zorgeloos duiken

HISWA Vereniging, de brancheorganisatie van de (onder)watersport, is sinds twee jaar in de duiksportbranche actief. De organisatie behartigt binnen de duiksportbranche de belangen van bijna 30 bedrijven (duikwinkels, importeurs en duikscholen). Daarbij ligt de focus op klanten die zorgeloos willen (blijven) duiken.

Waardeer dit artikel post

Inschrijven gratis nieuwsbrief

Privacy *