Choose Chicago lanceert Nederlandstalige website

Geplaatst door Redactie op 8 januari 2014 om 15:08 in de categorie Algemeen nieuws

CCTB_Hancock NorthChoose Chicago heeft afgelopen week haar Nederlandse website gelanceerd om de Nederlandse consument zo goed mogelijk van dienst te zijn. Deze interactieve website neemt de bezoeker mee op een reis door de stad van de oneindige onderscheidingen. Maak kennis met de wereldberoemde theater scène, de culinaire hoogstandjes en de veelzijdige uitgaansmogelijkheden die deze Amerikaanse stad te bieden heeft. Nog niet genoeg gezien? Ga dan op pad met een local, maak gebruik van de diverse online gadgets of download de mobiele Chicago app.

Nuttige hippe website
Modern, hip en vooruitstrevend, dat is de sfeer die zowel de stad Chicago als de website uitstralen. Gastvrijheid en vriendelijkheid staan hoog in het vaandel en ook dat wordt duidelijk bij een bezoek aan de website. Naast diverse interactieve en handige gadgets geeft choosechicago.com/nl informatie over restaurants, musea, theaters en allerlei andere must visits tijdens een bezoek aan Chicago. Op zoek naar een hotel of kaartjes voor een voorstelling of evenement? Geen probleem! Want ook hiermee helpt de website de bezoeker op weg. Altijd op de hoogte blijven van de laatste Chicago nieuwtjes? Dankzij de nieuwsbrieven zal niets de bezoeker nog ontgaan. Wacht niet langer en maak kennis met deze unieke Amerikaanse stad.

Choose Chicago op de Vakantiebeurs
Chicago is niet alleen online actief op de Nederlandse markt, de derde grootste stad van Amerika staat volgende week ook op de Vakantiebeurs in Utrecht. Chicago nodigt de Nederlandse pers, touroperator en consument dan ook uit om tijdens de populaire reisbeurs kennis te maken met deze bruisende Amerikaanse stad. Chicago is van 14 t/m 19 januari te vinden in het Brand USA Paviljoen in hal 3 stand B039 van de Vakantiebeurs.

Choose Chicago lanceert Nederlandstalige website
Waardeer dit artikel

Sharing is caring!

Comments are closed.