Campagne Van Gogh 2015 verloopt voorspoedig

Geplaatst door Redactie op 8 juli 2015 om 14:30 in de categorie Attracties

M

Ter gelegenheid van de 125ste sterfdag van Vincent van Gogh (29 juli a.s.) hebben NBTC Holland Marketing, RBT KAN/Visit Veluwe en Van Gogh Brabant, sinds maart 2014 de handen ineengeslagen voor een internationale marketingcampagne in 2015 rondom deze beroemde Nederlandse schilder.

Buurlanden, Zuid-Europa en VS


Het Van Goghjaar is inmiddels halverwege en de eerste effectmeting geeft aan dat de beoogde doelstelling van 180.000 internationale bezoekers ruimschoots gehaald zal worden. Met name uit de buurlanden, Zuid-Europa en de Verenigde Staten komen veel bezoekers. Daarnaast wordt de beoogde mediawaarde ook ruimschoots gehaald. Met name media in Italië, Duitsland, Spanje en België hebben veelvuldig en uitgebreid verslaggeving gedaan over het Van Goghjaar.

“De Brabantse Van Gogh-locaties hebben het aanzienlijk drukker dankzij het Van Goghjaar. Dat is niet alleen goed voor de locaties zelf, ook winkeliers en horeca in de omgeving zien de aanloop toenemen.” Frank van den Eijnden, directeur Van Gogh Brabant.

234x60 Wintersport

“In Gelderland is er veel enthousiasme bij de gastvrijheidsindustrie voor het thema Van Gogh.” Jurriaan de Mol, directeur RBT KAN/Vist Veluwe.

Campagne Van Gogh 2015 verloopt voorspoedig
Waardeer dit artikel

Sharing is caring!

Comments are closed.