Winnaar Shopping Excellence Award bekend

Geplaatst door Redactie op 24 maart 2017 om 12:11 in de categorie Reisorganisaties

Gisteravond ontving TUI de award voor beste e-commerce retailer in de categorie Travel. De Shopping Excellence Awards werden dit jaar voor het eerst toegekend als onderdeel van de verkiezing Shopping Awards (voorheen Thuiswinkel Awards). Een deskundige jury beoordeelde de cases van drie kandidaten op de integratie van digitale kanalen en de digitale stap voorwaarts die de genomineerden hebben gezet. De individuele klantbenadering van werd door de jury geroemd.

TUI won de award met een case rond de customer journey. De vakjury kende de prijs aan de grootste reisorganisatie van Nederland met een lovend juryrapport: “TUI bouwde in de afgelopen jaren een solide basis waarmee inzicht wordt verkregen in de boekings- en contacthistorie van haar klanten en contacten. Dit creëert een 360 graden klantbeeld, waarmee op intelligente wijze vervolgacties worden gedestilleerd. Klanten ontvangen op de juiste momenten relevante informatie en impulsen die de customer journey verrijken en de relatie persoonlijk en warm maken. Deze individuele klantbenadering is gevoelig en complex en daarom gedurfd. Iedereen praat erover, maar TUI doet het.”

Frans Leenaars, CMO TUI Western Region, nam trots de prijs in ontvangst: “Om in een landschap van sterke merken en e-commerce giganten deze prijs te winnen, betekent dat we absoluut op de goede weg zijn. We weten ons merk steeds duidelijker en verdienstelijker neer te zetten met de klant in focus. Ik ben enorm trots op deze award en op onze omnichannelstrategie.”

Winnaar Shopping Excellence Award bekend
5 (100%) 1 vote

Sharing is caring!

Comments are closed.