Shadow

Reiswerk Topclass Curaçao van start op Vakantiebeurs

Reiswerk TopClassDe Reiswerk Topclass heeft een vliegende start gemaakt op de tweede vakdag van de Vakantiebeurs. 15 excellente studenten van toeristische mbo-opleidingen uit het land zijn met veel trots gestart aan de serie masterclasses die hen voorbereidt op een carrière  in de reisbranche. De Reiswerk Topclass wordt gesponsord door Curaçao Tourist Board Europe (CTBE) en bevat naast workshops op het gebied van online marketing een fieldtrip naar Curaçao om een klantgerichte promotietool voor bezoekers van het eiland te maken.

Reiswerk en CTBE beogen met dit project de studenten klantgerichte online marketing en communicatie skills bij te brengen, zodat zij zich na het afstuderen sterker kunnen profileren op de arbeidsmarkt. Het belang van het opbouwen en onderhouden van een goed netwerk staat hierin centraal. De presentaties over SoLoMo (Social, local, mobile) van Lars Sang Mo Boom van Boombuzztic en de blogtutorial van 4 enthousiaste travelbloggers daagden de studenten uit hier direct mee aan de slag te gaan. Tessa aan de Stegge van trendbureau Cherry Picker ging in haar presentatie dieper in op de trends in de reissector en bereidde de studenten daarmee voor op hun eerste opdracht: beschrijf een ideale dag op Curaçao voor de aan jouw team toegewezen doelgroep. Tijdens het bezoek aan Curaçao krijgen de studenten de gelegenheid de beschreven highlights te bezoeken en deze uit te werken in de klantgerichte promotie.

Het winnende team van de Reiswerk Topclass wordt bekend gemaakt op 24 april bij CTBE in Den Haag.

Waardeer dit artikel post

Inschrijven gratis nieuwsbrief

Privacy *