NKC biedt nieuw online platform voor camperaar

Geplaatst door Redactie op 1 april 2014 om 15:18 in de categorie Algemeen nieuws

NKC websiteDe Nederlandse Kampeerauto Club NKC lanceert 1 april 2014 een nieuw platform voor camperaars. Daarmee speelt de NKC in op de wensen en behoeften van de snel groeiende groep actieve camperliefhebbers. De geheel vernieuwde website www.nkc.nl biedt hen inspiratie, informatie en interactie met gelijkgezinden.

Camperaars digitaal ontwikkeld

Camperaars maken niet alleen heel veel kilometers op de weg, maar begeven zich ook meer dan gemiddeld op de digitale snelweg. Maar liefst 92% maakt onderweg gebruik van internet blijkt uit NKC-onderzoek. Ook is het tabletbezit hoog; ruim 64% is in het bezit van een tablet. Dat is bijna twee keer zo hoog als het landelijk gemiddelde (37%) in de doelgroep 55-plus.

Nieuw platform voor camperaar

De NKC speelt in op de digitale campermarkt met een compleet vernieuwde website. De nieuwe website is fris, overzichtelijk en heeft veel nieuwe functionaliteiten. Iedere kampeerautobezitter, of het nu een beginnend of doorgewinterde camperaar is, vindt er iets van zijn of haar gading.

Inspireren

De NKC, met ruim 30.000 leden Europa’s grootste camperclub, inspireert. Camperaars zijn avonturiers die buiten de gebaande paden durven te treden. Dat maakt hun reizen origineel en gewild. De routes voor en door camperaars op de nieuwe website kan iedereen inzien en gebruiken. Ze zijn vindbaar op onderwerp, land of regio.

Camperexpertise

De NKC heeft een naam als het gaat om camperexpertise en het delen van deze kennis. Tips en advies over gasinstallaties, winterbanden, parkeren, schorsen, milieustickers, lading, het staat allemaal, makkelijk doorzoekbaar, op de nieuwe website. Toegankelijk voor iedereen.

Voor en door camperaars

NKC-leden hebben ontzettend veel camperervaring. Op het forum komt deze kennis goed van pas. Net startende camperaars of oude rotten; ze kunnen er terecht voor vragen en/of discussies.

NKC biedt nieuw online platform voor camperaar
4.33 (86.67%) 3 votes