Shadow

Joachim Koch commercieel directeur Stromma Nederland

Joachim Koch (49) is aangesteld als Commercieel Directeur bij Stromma Nederland, voorheen Canal Company. Hij vervulde verschillende sales-, marketing en business development functies in FMCG en retail bij diverse multinationals. Koch heeft een grote passie voor de stad Amsterdam, die hij gaat combineren met zijn 20 jaar ervaring in de internationale retail branche. Hij start aan het  begin van de transitie van Canal Company naar Stromma Nederland en wordt als Commercieel Directeur verantwoordelijk voor de herpositionering van de producten in Amsterdam.

Zichtbaar in de grachten

In juni 2016 heeft de Zweedse Stromma Group het Amsterdamse toeristische bedrijf Canal Company overgenomen. Koch gaat zich in eerste instantie dan ook bezig houden met de re-branding en herpositionering van het bedrijf, waarbij de naam van de nieuwe eigenaar meer zichtbaar wordt op de Amsterdamse grachten. Onder zijn leiding wordt een nieuw uiterlijk met de merken Stromma.com, Canal Tours Amsterdam en Hop on Hop off geïntroduceerd.

Meest gastvrije bedrijf

Peter Duwel, CEO van Stromma Nederland, is blij met de nieuwe aanwinst: “Het is voor ons een tijd vol nieuwe kansen en nieuwe ontwikkelingen en Joachim is met zijn brede commerciële ervaring en internationale expertise de juiste man op de plek van Commerciaal Directeur.” Joachim Koch voegt toe: “Samen met mijn team ga ik er vol enthousiasme voor zorgen dat we de ambitie van Stromma Nederland waarmaken. We zijn en blijven het meest gastvrije en meest inspirerende toeristische bedrijf van Amsterdam!”

4/5 - (5 stemmen)

Inschrijven gratis nieuwsbrief

Privacy *