Shadow

HSMAI Nederland slaat nieuwe weg in

Hismai
foto: Pitch Communicatie en PR

Tijdens de Algemene Ledenvergadering voorafgaand aan de HSMAI & NBTC Holland Marketing Nieuwjaarsbijeenkomst presenteerde de HSMAI afgelopen maandag haar nieuwe DNA. De HSMAI timmert als gerenommeerd netwerk voor sales, marketing en communicatie professionals al 45 jaar aan de weg en is hiermee met recht het meest ervaren platform in de gastvrijheidsbranche. Het bestuur presenteerde vanmiddag haar nieuwe profiel met een exclusief karakter door een ledenplafond in te stellen van 500. Binnen dit gremium wil men vooral een kruisbestuiving stimuleren vanuit verschillende generaties, sectoren, functies en behoeften. De ledenvergadering werd gehouden in Novotel Amsterdam City en vervolgd door een inspiratiesessie van trendwatcher Ruud Veltenaar en een drukbezochte nieuwjaarsbijeenkomst.

“HSMAI 500”

Hans Poortvliet, Managing Director HSMAI: “We willen een inhoudelijk, up to date netwerkplatform onderhouden met voldoende exclusiviteit zonder een elitair imago. Voor ons is het instellen van een afgebakend ledenplatform echter wel de beste weg om kwaliteit, inhoud en reciprociteit voor onze leden te kunnen waarborgen voor de toekomst. “500” leek ons een mooi, magisch aantal om de grens te trekken. We weten dat we hier misschien mensen door moeten teleurstellen maar we hebben uiteraard een verloop door onder andere loopbaanwendingen van onze leden, dus professionals krijgen bij ons altijd de kans lid te worden.”

Meerzijdigheid

Hoewel het begrip Hospitality ook bij de nieuwe koers prominent wordt vermeld bij de HSMAI, wordt een zo breed mogelijke lading gegeven aan “professionele gastvrijheid”. Poortvliet: “Nog steeds denken mensen bij Hospitality vooral aan de hotel- of toeristische sector maar onze horizon is veel breder. We stimuleren de “meerzijdigheid” van de HSMAI enorm; sales en marketing, en vanaf dit jaar ook revenue professionals, uit bijvoorbeeld de wereld van beveiliging, taxiservice en zorg evenals andere (semi) overheid brengen een belangrijke kennis en netwerk bijdrage aan onze vereniging en daarmee de gastvrijheid beleving van Nederland. Dit zal de komende jaren verder worden vertaald in verschillende evenementen, locaties en kennis bijeenkomsten”.

HSMAI is het grootste business-to-business beroepsnetwerk voor Marketing-, Sales- & Communicatie- professionals in de gastvrijheid industrie.

Waardeer dit artikel post

Inschrijven gratis nieuwsbrief

Privacy *