Shadow

Eindhoven wint Nationale Citymarketing Trofee

Eindhoven citymarketingEindhoven heeft de Nationale Citymarketing Trofee 2014 gewonnen. Volgens juryvoorzitter Erik Braun “een sterke tegenstander op hoogstaand niveau.”  In de strijd om de trofee voor de beste citymarketing gemeente van Nederland nam Eindhoven het op tegen Amsterdam, Den Haag en Dordrecht in de categorie boven 100.000 inwoners. 

Nationaal Congres Citymarketing

De Nationale Citymarketing Trofee (NCT) werd dit jaar voor de vijfde keer uitgereikt tijdens het Nationaal Congres Citymarketing op dinsdag 10 juni 2014 in gastgemeente Den Haag.

De vakjury keek naar een aantal belangrijke aspecten, zoals de aanwezigheid van doelstellingen, kernwaarden, beleid en beleidsstukken op dit terrein, onderzoek naar effecten en resultaten van citymarketing, de wijze van organisatie en de ontwikkelingen ten opzichte van vorig jaar. Ook vakinhoudelijke elementen als mediaprofilering, monitoring en aantoonbare effecten van citymarketing werden meegewogen.
Begin juni 2013 lanceerden Eindhoven365 en gemeente Eindhoven één merk voor citymarketing en de gemeentelijke huisstijl.

Waardeer dit artikel post

Inschrijven gratis nieuwsbrief

Privacy *