Shadow

‘Een reis boeken wordt weer deel van de vakantievoorpret’

website paperflies“Vakantievoorpret is de halve pret, althans, dat zou het moeten zijn.”Dit is de overtuiging die Bob Stolk en Jens Steenhuis, twee jonge, gepassioneerde ondernemers, aanzette tot de oprichting van hun gebruiksvriendelijke en overzichtelijke ticketsite PaperFlies.com. Een zoekmachine die dagelijks door duizenden ticketprijzen zoekt naar de meest voordelige optie voor hun reislustige gebruikers.Gebruiksgemak, overzichtelijkheid en klantvriendelijkheid zijn daarbij hun grootste drijfveer. Sinds vandaag wordt deze inspirerende visie nog overtuigender vormgegeven. De jonge onderneming introduceert vol trots haar nieuwe zoekfunctie. ‘Een eenvoudige, strak vormgegeven feature waarmee de consument in één oogopslag inzicht heeft in de beste prijs, overstapplaats, reisduur en vliegmaatschappij. Wij denken hiermee op termijn de traditionele zoekmachines qua aanbod en betrouwbaarheid te kunnen overtreffen’, aldus Stolk en Steenhuis.

 Vakantie boeken moet weer makkelijker worden

Het reisbureau op de hoek, met de vriendelijke betrouwbare consulente die je een kant-en-klaar reisadvies gaf is door de opkomst van de vele zoekmachines op het internet voltooid verleden tijd geworden. Prijsvechters en ticketservices strijden om de aandacht van de consument. Waar dit systeem aanvankelijk vooral voordelen in prijs en aanbod leek op te leveren, ziet de gemiddelde vakantieganger dankzij het enorme en onoverzichtelijke aanbod door de bomen het bos niet meer. Bob Stolk en Jens Steenhuis van PaperFlies zien het als hun missie om hier verandering in te brengen. “Een vakantie boeken moet weer leuk en gemakkelijk worden. Reizigers moeten erop kunnen vertrouwen dat zij de beste keuze hebben gemaakt als het gaat om prijs, vliegmaatschappij, overstaptijd en bestemming. Dat is voor ons de drijfveer geweest om PaperFlies te starten. Wij doorzoeken dagelijks voor onze bezoekers duizenden sites en selecteren alleen vluchten van kwalitatief goede maatschappijen. Daarnaast is de getoonde prijs ook de werkelijk te betalen prijs. Dus geen bijkomende kosten.”

Bron van inspiratie

PaperFlies, de naam is afgeleid van het vroegere papieren ticket waarmee je de wereld over kon ‘vliegen’, heeft het in zich om een groot aandeel in de vliegticketindustrie te veroveren. De beide jonge eigenaren zijn overtuigd van de potentie van hun consumentvriendelijke concept. Zij besloten de hele, inmiddels al bijna traditioneel te noemen ervaring van het online zoeken naar een vliegticket, op de schop te nemen. “Mensen moeten direct begrijpen wat ze zien en erop kunnen vertrouwen dat ze de beste keuze hebben gemaakt. Design speelt daarbij een cruciale rol. Onze pagina’s zijn overzichtelijk, rustig en aantrekkelijk vormgegeven. Uiteraard blijft het mogelijk om door het aanpassen van de selectiecriteria de resultaten naar eigen idee en inzicht te sorteren. Bovendien bieden we desgewenst een nieuwsbrief aan, waarbij onze gebruikers op de hoogte worden gehouden van actuele aanbiedingen naar de specifiek door hen ingegeven favoriete bestemming. In de toekomst hopen we de PaperFlies ervaring steeds aangenamer te kunnen maken, daarbij kan men denken aan een inspiratiefunctie waarbij mensen die niet precies weten waar ze naartoe willen visueel en informatief geprikkeld worden. Op die manier maken we vakantie vieren weer de ultieme vrijetijdsbeleving die het altijd zou moeten zijn.”

5/5 - (1 stemmen)

Inschrijven gratis nieuwsbrief

Privacy *