Shadow

BCD Travel wijzigt taken binnen Europese directie

Onder leiding van Stewart Harvey, president EMEA, heeft zakenreisorganisatie BCD Travel de taken binnen het Europese directieteam gewijzigd. Er zijn geen personeelswijzigingen, alleen wijzigingen in verantwoordelijkheden.Met onmiddellijke ingang gaat Chris Crowley, Senior Vice President (SVP) EMEA, alle commerciële activiteiten binnen de regio leiden, inclusief global en national account management en sales. Heinz Jennewein, SVP EMEA, leidt BCD’s operationele afdelingen, inclusief business travel centers, multinational service centers, shared service centers en implants. Stefan Vorndran, SVP EMEA, start in een nieuwe rol. Hij is verantwoordelijk voor partnerships en strategie en blijft managing director in Duitsland. Chris Tumbridge, SVP EMEA, is nu verantwoordelijk voor BCD’s quality management afdeling en richt zich op nieuwe services. Karen Smithson, SVP EMEA blijft verantwoordelijk voor service excellence. Hetzelfde geldt voor Alex Escartin, Chief Financial Officer EMEA, en Christian Dahl, SVP Strategic Talent Management & Human Resources. Voorheen werkte BCD in twee divisies binnen EMEA, “North Central” en “South West”. Deze divisiestructuur bestaat niet meer.

Deze veranderingen zijn nodig, omdat steeds meer klanten multinationaal werken. Verder denkt het bedrijf sneller te kunnen reageren op marktontwikkelingen en beter te kunnen inspelen op de behoeften van zowel locale als multinationale klanten. Tegelijkertijd verhoogt het bedrijf de focus op nieuwe services.

Stewart Harvey, president EMEA, BCD Travel: “Eén van de voordelen van werken met een getalenteerd en zeer ervaren managementteam is dat je hen kunt vragen om andere en nieuwe aandachtsgebieden te leiden. Met de huidige veranderingen maken we optimaal gebruik van de ervaring binnen het team, kunnen we vlot beslissingen nemen en nieuwe wegen inslaan om onze klanten meer service te kunnen bieden.”

Over BCD Travel
BCD Travel helpt organisaties om hun reisbudgetten op de meest effectieve manier in te zetten. Dit betekent concreet: zorgen dat reizigers veilig kunnen reizen, onderweg productief kunnen zijn en de juiste keuzes maken. Travel managers en inkopers adviseren wij hoe zij meer kunnen halen uit hun zakenreisprogramma. Kortom, wij helpen onze klanten slimmer te reizen en meer te bereiken. Dit doen we in meer dan 100 landen met ruim 12.000 creatieve, toegewijde en ervaren mensen. Zo behouden we 97% van onze klanten, een topscore binnen deze branche, met een omzet van US$ 23,8 miljard in 2015. Ga voor meer informatie naar https://www.bcdtravel.nl

Waardeer dit artikel post

Inschrijven gratis nieuwsbrief

Privacy *